Nejvýhodnější nabídka
elektřiny pro vaše
podnikání

S téměř dvaceti lety zkušeností dobře známe podmínky pro podnikání v každém regionu. A tak vám umíme snížit výdaje za elektřinu. Poradíme, jak co nejvíce ušetřit, a výhodné ceny dopřejeme i vašim zaměstnancům.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Podnikatelé - dev

Cena elektřiny je určena pro odběr do 50MWh ročně. V případě vyšších odběrů již spadáte do kategorie velkoodběratel a ceny s vámi naši specialisté budou domlouvat individuálně. Více informací najdete ZDE.

Začít šetřit je snadné
vše zařídíme za vás a kompletně online

Zanechte kontakt

Jednoduše nám na sebe nechte kontakt ve formuláři dole a my se vám ozveme co nejdříve. Vy si zatím můžete přichystat své poslední vyúčtování.

Ozveme se a doladíme detaily

Nechte nám na sebe kontakt. My vám zavoláme a dohodneme finální podobu nabídky.

Hotovo! Převod zařídíme za vás

Pokud se vám nabídka bude líbit, podepíšete smlouvu a máte hotovo. Výpověď u stávajícího dodavatele už obstaráme my.

Nechte nám své telefonní číslo
a náš operátor s vámi vše vyřeší

K-form jmeno+tel+jsem+Zakaznik Pod

  • Odesláním formuláře berete na vědomí podmínky zpracování osobních údajů.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Vy se ptáte - my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle dochází k sankčnímu postihu za nedodržení smluvních podmínek. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

S Centropolem šetří nejen firmy, ale i domácnosti

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Důvěřuje nám už přes 260 000 zákazníků.
Tohle jsou někteří z nich:

Miroslava Turečková
Praha

„S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se „Šmejdy“, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.“

Radek Soukup
Kladno

„Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.“

Lubomír Machoň
Ústí nad Labem

„Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.“

Lucie Bartáková
Praha

„Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému.“

Martina Vojtíšková
Chlumec

„Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.“