Pojďte to spočítat drahým energiím.

Pojďte si spočítat, kolik byste platili s naším výhodným produktem.

Kalkulačka

Zadejte pár údajů z vašeho vyúčtování za energie nebo jen nasimulujte spotřebu vaší domácnosti a nabídku budete mít během několika sekund.

Online smlouva

Mít výdaje pod kontrolou, to je Pohoda. Nízkou cenu za elektřinu vám budeme hlídat po celou dobu trvání smlouvy. Našim službám důvěřuje už 262 000 zákazníků. Ušetřete s námi i vy.

Aktuálně uzavíráme online smlouvy pro odběrná místa s maximální celkovou spotřebou 7 MWh ročně.

Jak si zafixovat férové energie
rychle, snadno a kompletně online?

u003cstrongu003eVyplňte u003c/strongu003eformulář.

Nejlépe to jde s posledním vyúčtováním po ruce. Stačí pár minut a máte hotovo.

econtract_podpis

u003cstrongu003ePodepište,u003c/strongu003ejednoduše tahem

Jednoduchým tahem prstem po dotykové obrazovce nebo myší dokument podepište

u003cstrongu003eHotovo!u003c/strongu003e Převodzařídíme za vás.

Další už je na nás. O každém kroku vás budeme včas informovat. Záleží nám na tom, abyste byli v obraze.

Když řešíte elektřinu, jsme vám po ruce

Šetřit elekřinou má smysl

V době rostoucích cen energií nám záleží nám na tom, abyste měli všechny potřebné informace a věděli, kde je opravdu efektivní začít šetřit. Proto pro vás hledáme a počítáme stále nové tipy, jak snížit spotřebu elektřiny vaší domácnosti. Našim zákazníkům je dokonce přidáváme do každé faktury.

Přepisy energií

Rádi vám pomůžeme v situacích, kdy potřebuje vyřešit přepsání odběrného místa na sebe nebo na nového majitele. Takových situací je celá řada.

Stěhování

Stěhujete se? Aby všechno proběhlo hladce, postaráme se nejen o převod energií, ale vybavíme vás i unikátním stěhovacím balíčkem přímo pro vás.

Výkup elektřiny

Odkoupíme od vás přebytečnou elektřinu z obnovitelných zdrojů. Nabízíme zajímavé ceny a férové podmínky. S námi na elektřině vyděláte.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    u003ca href=u0022https://www.centropol.czu0022u003eJe to velmi jednoduchéu003c/au003e – většinou není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné. Pokud bychom přeci jen  potřebovali nějaké doplňující informace, náš operátor je s vámi projde a jednoduše se doplní.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
    u0026nbsp;

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

u003cp style=u0022text-align: centeru0022u003eDůvěřuje nám více než u003cstrongu003e260 000 zákazníkůu003c/strongu003e.
Tohle jsou někteří z nich:u003c/pu003e

Miroslava Turečková
Praha

“S firmou Centropol mám jen ty nejlepší zkušenosti. Když jsem před časem ve slabé chvilce uzavřela smlouvu se “Šmejdy”, tak jsem po podrobném prostudování zjistila, že je smlouva pro mne velice nevýhodná. Měla jsem dojem, že už s tím nic nepůjde udělat.  Došla jsem, ale na pražskou pobočku, kde mi zaměstnankyně Centropolu dobře poradila a po tom, co jsem jí dala plnou moc za mě vše k mé spokojenosti vyřídila a z nevýhodné smlouvy mě vyvázala.”

Radek Soukup
Kladno

“Impuls ke změně byla nová, „lepší“ nabídka od tehdejšího dodavatele. Nabídka se ale ukázala výhodná spíše pro druhou stranu než pro mě. Poptal jsem tedy další dodavatele a Centropol mi nabídl tu nejnižší cenu, které se můj tehdejší dodavatel přiblížil, ale zůstat jsem nechtěl kvůli předchozí „výhodné“ nabídce. Očekávám totiž férové jednání a nízkou cenu i po uplynutí stávající smlouvy. Nevím, proč bych měl platit víc než noví zákazníci.”

Lubomír Machoň
Ústí nad Labem

“Jsem u Centropolu přes 3 roky a hned na začátku spolupráce jsem dostal k dispozici obchodníka, který se stará přímo o mě a všechno zařídí. Podpis smlouvy proběhl hladce během osobní schůzky podle předem domluvených podmínek. Pro mě osobně skvělá pomoc, protože v otázkách okolo energetiky se orientuji jen okrajově. Navíc mi jednou za čas přijde časopis Céčko, kde je zajímavé počtení o cestování, technice a dalších tématech.”

Lucie Bartáková
Praha

“Na Centropolu se mi líbí, že kdykoli potřebuji, vždy mi ochotně poradí a pomůžou s řešením mého problému.”

Martina Vojtíšková
Chlumec

“Čerpám od Centropolu všechny produkty, které nabízí. Tím šetřím za energie i za volání, protože každý měsíc mám 50 volných minut.”

Nechte nám kontakt a my se vám ozveme

Ať už řešíte smlouvu nebo jednoduše potřebujete naši asistenci, naši operátoři jsou Vám k dispozici.