Pohoda Online je plyn se slevou za online správu  

S produktem Pohoda Online získáte garantovanou cenu zemního plynu na dva nebo tři roky dopředu. Navíc vás za online správu odměníme slevou. Stačí si vybrat délku fixace, ostatní zařídíme my. Jak jinak než online.

Tohle získáte
s produktem
Pohoda Online

  • Plyn za skvělé ceny na 3 roky.
  • Jistotu nízké ceny po celou dobu závazku.
  • O vše se staráme, přechod zařídíme kompletně za vás.
  • Možnost spravovat všechno online.
  • Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.

Jistota
nízké ceny.
Na 2 nebo 3 roky

Mít energie pod on-line kontrolou a mít jistotu nízké ceny. To je Pohoda Online. Skvělou cenu za plyn vám budeme hlídat po celou dobu trvání smlouvy.

3 roky

od 797 Kč vč DPH
(MWh)

Nakupujeme pro vás nejlevněji, co to jde

Produkt Pohoda Online s tříletou fixací je skvělý pro ty, kteří chtějí mít výhodnou cenu a co možná nejdelší závazek. Být co nejdéle v Pohodě a nic neřešit. Částka 797 Kč je cena za MWh plynu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

2 roky

od 809 Kč vč. DPH
(MWh)

Nakupujeme pro vás nejlevněji, co to jde

Nakupovat energie na burze dva roky dopředu je velmi výhodné. Víme jak dlouho s námi budete, takže vás můžeme hýčkat tou nejlepší cenou, kterou navíc budete mít na dva roky fixovanou. A pokud bude potřeba smlouvu předčasně ukončit, máme férové podmínky. Částka 809 Kč je cena za MWh plynu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

Využijte slevu
za on-line správu
svého účtu

Řeším vše
on-line

Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. Všechno kolem plynu zařídíte pohodlně přes internet.

Raději jednám
osobně

Když cokoliv potřebujete, jsme vám k dispozici nejen online, ale i na telefonu a v 11 zákaznických centrech.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost