Pohoda
je produkt, se kterým nemusíte
nic řešit  

S naším nejpopulárnějším produktem Pohoda získáte jistotu stabilně nízké ceny zemního plynu na tři roky dopředu. Změnit dodavatele je snadné, o převod se rádi postaráme za vás.

Tohle získáte
s produktem
Pohoda

  • Plyn za skvělé ceny na 3 roky.
  • Po celou dobu vám zajistíme nízkou cenu plynu.
  • O vše se staráme, přechod zařídíme kompletně za vás.
  • Ideální, pokud upřednostňujete offline komunikaci.
  • Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.

Jistota
nízké ceny.
Na 3 roky

Mít výdaje pod kontrolou, to je Pohoda. Po celou dobu trvání smlouvy budete mít jistotu nízké ceny, na kterou si doba neurčitá nesáhne. Našim službám důvěřuje už 262 000 zákazníků. Ušetřete s námi i vy.

On-line správu
svého účtu?
Výhodnější cena.

Raději jednám
osobně

Když cokoliv potřebujete, jsme vám k dispozici nejen online, ale i na telefonu a v 11 zákaznických centrech.

Řeším vše
on-line

Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. Všechno kolem elektřiny zařídíte pohodlně přes internet.

Detailní ceníky

Žádné ceníky nebyly vloženy.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost