Úvod » Pro domácnosti » Elektřina pro domácnosti » Elektřina Pohoda
S produktem
Pohoda získáte
- Elektřinu za skvělé ceny se závazkem na 3 roky.
- Nízkou cenu za elektřinu vám zajistíme po celou dobu trvání smlouvy.
- O vše se staráme, přechod zařídíme kompletně za vás.
- Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.
Jistota
nízké ceny.
Na 3 roky
Mít výdaje pod kontrolou, to je Pohoda. Nízkou cenu za elektřinu vám budeme hlídat po celou dobu trvání smlouvy. Našim službám důvěřuje už 262 000 zákazníků. Ušetřete s námi i vy.
3 roky
od 1 898 Kč vč. DPH
(MWh)
Nakupujeme pro vás nejlevněji, co to jde
Jistota nízké ceny po dobu trvání smlouvy, to je Pohoda. Vyúčtování vám přijde tradičně poštou, komunikovat s námi můžete písemně nebo telefonicky. Nebo osobně na pobočce. Částka 1 898 Kč je cena za silovou elektřinu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v detailním ceníku.
Využijte slevu
za on-line správu
svého účtu
Detailní ceníky
PARTNER FIT 2020
Segment: Domácnost
Distribuční rok: 2018
Platnost: od 07. 09. 2018
PARTNER STYL 2020 od 7.9.2018
Segment: Domácnost
Platnost: od 07. 09. 2018 do 31. 12. 2019
PARTNER FÉR 2020 od 1.1.2018
Segment: Domácnost
Platnost: od 01. 01. 2018 do 06. 09. 2018
Vy se ptáte – my odpovídáme
-
Co musím doložit při přechodu k Centropolu?
Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.
-
Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?
Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).
-
Jak získám přístup do samoobsluhy?
Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.
-
Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?
Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.
Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.