Pohoda
Elektřina, se kterou nemusíte nic řešit

S naším nejpopulárnějším produktem máte jistotu nízké ceny na  tři roky dopředu. Stačí se rozhodnout, o převod se postaráme my.

S produktem
Pohoda získáte

  • Elektřinu za skvělé ceny se závazkem na 3 roky.
  • Nízkou cenu za elektřinu vám zajistíme po celou dobu trvání smlouvy.
  • O vše se staráme, přechod zařídíme kompletně za vás.
  • Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.

Jistota
nízké ceny.
Na 3 roky

Mít výdaje pod kontrolou, to je Pohoda. Nízkou cenu za elektřinu vám budeme hlídat po celou dobu trvání smlouvy. Našim službám důvěřuje už 262 000 zákazníků. Ušetřete s námi i vy.

3 roky

od 1 898 Kč vč. DPH
(MWh)

Nakupujeme pro vás nejlevněji, co to jde

Jistota nízké ceny po dobu trvání smlouvy, to je Pohoda. Vyúčtování vám přijde tradičně poštou, komunikovat s námi můžete písemně nebo telefonicky. Nebo osobně na pobočce. Částka 1 898 Kč je cena za silovou elektřinu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

Využijte slevu
za on-line správu
svého účtu

Raději jednám
osobně

Když cokoliv potřebujete, jsme vám k dispozici nejen online, ale i na telefonu a v 11 zákaznických centrech.

Řeším vše
on-line

Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. Všechno kolem elektřiny zařídíte pohodlně přes internet.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost