Pohoda Online Elektřina se slevou
za online správu.

S produktem Pohoda Online získáte skvělou cenu elektřiny na dva nebo tři roky dopředu. Navíc vás za online správu odměníme slevou. Stačí si vybrat délku fixace, ostatní zařídíme my. Jak jinak než online.

S produktem
Pohoda Online získáte

  • Výhodnou smlouvu na 2 nebo 3 roky.
  • Jistotu nízké ceny po celou dobu závazku.
  • Svůj zákaznický účet spravujete pohodlně online.
  • O všechno se postaráme, přechod zařídíme kompletně za vás.
  • Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky.

Jistota nízké ceny

Na 2 nebo 3 roky

Mít výdaje kdykoli pod kontrolou a jistotu nejnižší ceny, to je Pohoda Online. Skvělou cenu za elektřinu vám budeme hlídat po celou dobu trvání smlouvy.

2roky

od 1692 Kč vč DPH
(za MWh)

Nakupujeme pro vás nejlevněji, co to jde

Nakupovat energie na na burze dva roky dopředu je velmi výhodné. Víme jak dlouho s námi budete, takže vás můžeme hýčkat tou nejlepší cenou, kterou navíc budete mít na dva roky fixovanou. A pokud bude potřeba smlouvu předčasně ukončit, máme férové podmínky. Částka 1692 Kč je cena za silovou elektřinu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

3 roky

1 729 Kč vč. DPH
(za MWh)

Tři roky jistoty

Produkt s tříletou fixací je výhodný pro ty, kteří chtějí mít výhodnou cenu a co možná nejdelší závazek. Být co nejdéle v Pohodě.  Částka 1729 Kč je cena za silovou elektřinu vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

Nechci slevu
za on-line správu
svého účtu

Řeším vše
on-line

Nemusíte nikam chodit ani telefonovat. Všechno kolem elektřiny zařídíte pohodlně přes internet.

Raději jednám
osobně

Když cokoliv potřebujete, jsme vám k dispozici nejen online, ale i na telefonu a v 11 zákaznických centrech.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve a připraví nabídku na míru přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost