Elektřina Mini

Díky nízkému fixnímu poplatku je MINI ideální volba pro chalupy, garáže a další objekty s nízkou spotřebou do 1,2 MWh za rok. 

Proč Mini?

  • Smlouva na 3 roky 
  • Jistota stejné ceny a nízký fixní poplatek 
  • Jsme féroví, nečekají vás žádné skryté poplatky
  • Ideální pro malé spotřeby do 1,2 MWh za rok 

Kdy začít přemýšlet o MINI?

Pro jakýkoliv objekt s nízkou spotřebou je MINI ideální volba. V rámci celého trhu jen horko těžko najdete výhodnější produkt pro svou chatu, chalupu, garáž či malý byt. Díky nízkému měsíčnímu fixnímu poplatku totiž platíte prakticky jen za elektřinu jako takovou bez zbytečných nákladů navíc. Podtrženo sečteno, pokud máte roční spotřebu do 1,2 MWh, MINI je pro vás jako stvořené a dosud nemá na trhu konkurenci. 

Cena produktu je od 2382 Kč za 1 MWh silové elektřiny vč. DPH, k níž je nutné připočítat ceny za distribuci a další regulované složky.

Další informace najdete v detailním ceníku.

Proč je produkt MINI výhodný pro nízkou spotřebu elektřiny?

Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny vmalých nebo sezónně obývaných nemovitostech často tvoří i čtvrtinu celé faktury. Zatímco poplatek distributorovi je daný zákonem a snížit nelze, náš fixní poplatek u MINI jsme nastavili jen na 39 Kč. Díky tomu s námi můžete šetřit všude tam, kde máte nízkou spotřebu elektřiny. Místo drahého proudu tak můžete udělat radost někomu z rodiny nebo sobě.  Částka 1690 Kč je cena za MWh plynu,  k níž je nutné připočítat DPH,  ceny za distribuci a další regulované složky. Další informace najdete v  detailním ceníku.

Který produkt je pro vás ten pravý? Mini nebo Pohoda?

Malý odběr elektřiny

Pro malé místa je Mini. Pokud máte spotřebu do 1.2 MWh, Mini je pro vás mnohem výhodnější.

Dům nebo byt

Vy spíše využijete produkt Pohoda. Díky nižší ceně za kWh se více vyplatí tam, kde se elektřina používá každý den.

Detailní ceníky

Žádné ceníky nebyly vloženy.

Ujednání o době trvání závazku.

Doba trvání závazku začne běžet prvním dnem zahájení dodávek Dodavatelem. Nebude-li později dohodnuto jinak nebo nevyužije-li Zákazník možnost odmítnutí prodloužení závazku podle čl. III. odst. 5 Všeobecných podmínek poskytování služeb s platností a účinností od 19.7.2021 („VPPS“), pak se po uplynutí výše uvedené doby závazek ze Smlouvy mění na dobu neurčitou, ovšem s tím, že cena se řídí ceníkem MINI na 3 roky, který bude účinný k 1. dni prodlouženého období. Právo podat výpověď se řídí čl. III. odst. 5 VPPS.

Vy se ptáte – my odpovídáme

  • Co musím doložit při přechodu k Centropolu?

    Je to velmi jednoduché – není potřeba dokládat vůbec nic. Pro přechod je nutná smlouva, předsmluvní informace a plná moc. Všechny tyto formuláře vám včas pošleme předvyplněné.

  • Jaký je rozdíl mezi vysokým a nízkým tarifem?

    Pokud používáte vysoký i nízký tarif, znamená to, že po část dne platíte nižší cenu za elektřinu. Nízký tarif se zapíná v různých regionech v různých částech dne. Spínání je řízeno centrálně pomocí hromadného dálkového ovládání (HDO).

  • Jak získám přístup do samoobsluhy?

    Pokud jste klientem Centropolu, máte možnost si všechny aktivity spojené s energiemi kontrolovat Online. S registrací vám pomůže náš specialista na Zákaznické lince 478 575 555, který vám vygeneruje heslo potřebné pro vstup a poradí vám se základním nastavením.

     

  • Jaký je rozdíl mezi odstoupením od smlouvy a výpovědí?

    Odstoupit od smlouvy s novým dodavatelem můžete bezplatně do 14 dnů od podpisu. Po uplynutí této lhůty obvykle přicházejí na řadu sankce. Těm se můžete vyhnout, pokud podáte výpověď.

    Výpověď můžete podat až do 15 dnů od zahájení dodávek energií, a to bez jakýchkoli poplatků. Podmínkou ovšem je, že jste smlouvu uzavřeli s podomním obchodníkem nebo na dálku – například telefonicky. Pokud jste smlouvu uzavřeli osobně na pobočce, výpověď podat nemůžete.

  • Kde najdu svoje zákaznické číslo?

    Vaše zákaznické číslo začíná písmenem Z a naleznete ho v pravém horním rohu vaší faktury nebo platebního kalendáře. Zákaznické číslo používejte, pokud s námi řešíte jakoukoli situaci. Pomůže nám to rychleji najít vaše údaje.

Nechte nám své telefonní číslo. Náš obchodní zástupce se vám ozve poradí se správným produktem přímo pro vás.

Zadejte telefon Domácnost